Psycholog

Psycholog szkolny

mgr Justyna Zdanowicz-Guzy

Najważniejszym celem pracy psychologa szkolnego jest zapewnienie opieki psychologicznej uczniom oraz zapewnienie wsparcia rodzicom i nauczycielom.

Poniedziałek Wtorek  Środa  Czwartek Piątek
8.00 - 11.30 8.00 - 12.30 8.00 - 13.00  10.00 - 16.00 14.00-17.00

Drogi uczniu!

Jeśli:

  • masz jakiś problem i nie wiesz z kim o tym porozmawiać,

  • udało Ci się coś osiągnąć,

  • czujesz się samotny,

  • chcesz opowiedzieć o swoich zainteresowaniach,

  • masz jakiś sekret/ tajemnicę i chcesz się z tym kimś podzielić,

  • źle czujesz się w swojej klasie,

  • dokuczasz, wyzywasz, wyśmiewasz, grozisz innym,

  • ktoś Ci dokucza, wyzywa, wyśmiewa, grozi,

  • masz problemy w relacjach osobami dorosłymi (rodzicami, nauczycielami),

  • masz trudności w nauce,

  • z łatwością radzisz sobie z nauką,

  • martwisz się sytuacją w domu rodzinnym,

  • zdarzyło Ci się coś fajnego,

  • masz trudnośc w utrzymaniu koncentracji,

  • masz problem z kontrolowaniem agresji,

  • po prostu chcesz o coś spytać.

Przyjdź – „ Co dwie głowy, to nie jedna.”
Razem spróbujemy sobie z tym zrobić

W jaki sposób? Może porozmawiamy? Za pomocą rozmowy, możesz sprawić, że znajdziesz sposób na rozwiązanie trudnych dla Ciebie spraw. Każdy z nas ma problem, ale nie każdy potrafi o nim opowiedzieć. Jesteś odważna/odważny, bo potrafisz przyznać się sam przed sobą, że potrzebujesz pomocy. Pamiętaj, że rozmowa to dojrzała i właściwa decyzja!

 

Drogi rodzicu/ opiekunie!

W pracy psychologa szkolnego, przewidziana jest również oferta dostosowana do rodzica/ opiekuna.

Zapraszam do:

  • indywidualnego spotkania o charakterze psychoedukacyjnym,

  • uzyskania informacji zwrotnej na temat przebiegu pracy z dzieckiem, ukierunkowania oddziaływań rodzicielskich,

  • otrzymania wsparcia w sytuacjach trudnych, ewentualnego pokierowania do specjalistów w zależności od potrzeb.

Drogi nauczycielu/ wychowawco!

Psycholog szkolny, zaprasza do współpracy wychowawców klas i nauczycieli.

W swojej ofercie proponuje:

  • wywiady na temat funkcjonowania społecznego i emocjonalnego uczniów,

  • konsultacje w celu ustalenia optymalnych sposobów oddziaływań z wychowawcami i nauczycielami,

  • interwencje wychowawcze,

  • udzielanie wsparcia w sytuacjach trudnych i konfliktowych.